tirsdag 1. mai 2012

Nød lærer naken kvinne å spinne!!

Vaskemaskin fiksa - check!
Nye dekk - check!

Og nå for første gang ever - terrassen er ferdig beisa - to ganger faktisk!! Alt selvgjort, fra vasking til undersøking av olje - og beisprodukter - til å få jobben gjort!

Det føles veldig bra. Og ja, jeg vet at jeg allerede har fått masse oppmerksomhet rundt dette - fra mor og far ("Du er fantastisk!!!" tekstet far og begge var over seg av beundring) til at dette ble et stort samtaleemne i hagegrilling hos Miri med både den ene og andre til stede, der det faktisk endte med at flere av mennene kom med spørsmål om hva som er bra beis og hvordan en gjør det!! (når ble jeg plutselig en ekspert på dette???)

Veldig moro. Kjekt med oppmerksomhet og mestring, og ja, her er noen bilder!!



Før - mens  og etter:-)

2 kommentarer:

  1. Godt jobba søs!!! Jeg er imponert. Ja, skikkelig imponert. Fytti du er et godt kåneemne!! :)

    SvarSlett
  2. Haha:-) Takk!! Nå må jeg bare lære meg å lage mat!!! Og pynte i hus!!! Kanskje jeg kan lære litt av deg?;-)

    SvarSlett